23 Aralık 2012 Pazar

GÖRDÜĞÜM RÜYA VE ANLAMI

     Ben rüyamda ailem ile birlikte saraya gitmiştim sarayın dışı çok eskiydi, ben sarayın kapısını çaldım.İçeriden akrabamız , beyaz ve siyah köpeğiyle birlikte kapıyı açtı . Evin içi dışı gibi eski değildi  neredeyse evin içindeki her şey altındandı . Akrabamız bana ve ablama bir oda gösterdi biz o gece o odada kalacakmışız . Annem ve babamın odası da bizim bir üst kattaydı. Gece olunca biz yatağımıza yattık. O gece benim yanıma siyah köpek geldi ve benim elimi yalayarak beni uyandırdı  ben çok korkmuştum.Rüyadan uyanınca da hala onun etkisinde kaldım.
 GÖRDÜĞÜM RÜYANIN ANLAMI:
Rüyada saray görmek, bir sarayda bulunduğunuzu ve etrafınızda bir takım kimselerin size hizmet ettiklerini görmek ,dikkat etmezseniz işlerinizin kötüye giderek gittikçe bozulacağına , rakiplerinizin boş durmayıp , durmadan kuyunuzu kazmakta olduklarına işarettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder